Dashmir Osmani
Artiklar
Senaste aktivitet för Dashmir Osmani
-
Prova Conversation Intelligence
Nu kan du prova Conversation Intelligence kostnadsfritt. Du kan aktivera Conversation Intelligence för en specifik användare, där alla samtal kopplade till användaren transkriberas, eller för en sv...
- Uppdaterad
- 1 följare
- 0 kommentarer
- 0 röster
-
Conversation Intelligence 101
Generell information Conversation Intelligence (CI) är en AI-baserad funktion som automatiskt spelar in och transkriberar samtal. Automatisk inspelning och transkribering Sökbara transkriptioner S...
- Uppdaterad
- 1 följare
- 0 kommentarer
- 0 röster
-
Nummeruppslag som en notifikation
Nu blir det lättare att se vem som ringer, även om numret inte finns i din kontaktlista. Du får också notiser som ger extra info om samtalet. Det kan vara allt från vem som ringer och vilken svarsg...
- Uppdaterad
- 1 följare
- 0 kommentarer
- 0 röster
-
Conversation Intelligence FAQ
Ja, samtalen spelas in, och om Conversation Intelligence är aktiverat kan du även lyssna på inspelningarna. Nej, Conversation Intelligence och Samtalsinspelning är separata funktioner med olika...
- Uppdaterad
- 1 följare
- 0 kommentarer
- 0 röster
-
Telefonisystem
Vem har åtkomst till telefonisystem? Alla användare med behörigheten telefonisystem kan se och redigera inställningarna Öppna telefonisystem Klicka välj din organisation och expandera listan ...
- Uppdaterad
- 1 följare
- 0 kommentarer
- 0 röster
-
Behörigheter 101
Organisationsinställningar Under respektive flik hittar du vad de olika behörigheterna ger för rättigheter så att du kan skapa rätt roller att dela ut till användarna i din organisation.När du har ...
- Uppdaterad
- 1 följare
- 0 kommentarer
- 0 röster
-
Aktivitetsstatus
Öppna aktivitetsstatus Klicka välj personliga inställningar och expandera listan aktivitetsstatus. Skapa en ny aktivitetsstatus Klicka Ge statusen ett namn, t.ex. Super-upptagen Välj til...
- Uppdaterad
- 1 följare
- 0 kommentarer
- 0 röster
-
Samtalsinspelning 101
Här hittar du all grundläggande information kring samtalsinspelning för att komma igång. Vem kan använda samtalsinspelning? Alla organisationer, oavsett växelpaket, kan köpa tilläggstjänsten ...
- Uppdaterad
- 1 följare
- 0 kommentarer
- 0 röster
-
Licenser i appen
Växelpaket Mini Light Unlimited Svarsgrupp 1 2 Obegränsat IVR ❌ 2 Obegränsat Analytics ❌ ❌ ✅ Samtalslogg ❌ ❌ ✅ Fax-inbox ❌ ❌ 1 Begränsningar:1: Ytterligare svarsgrupper går ...
- Uppdaterad
- 1 följare
- 0 kommentarer
- 0 röster
-
Contact Center 101
Grundläggande information Välkommen till denna 101, vi sätter igång med grunderna Contact Center samlar alla era kommunikationskanaler på ett ställe för att effektivisera kundhantering och förbätt...
- Uppdaterad
- 1 följare
- 0 kommentarer
- 0 röster