User

Dashmir Osmani

Medlem sedan
Totalt antal aktiviteter 420
Senaste aktivitet
Följer 0 användare
Följs av 0 användare
Röster 0
Prenumerationer 258

Artiklar

Senaste aktivitet för Dashmir Osmani

  • Så fungerar samtalsinspelning och Conversation Intelligence hos Only

    Only erbjuder möjligheten att spela in samtal och analysera dem via vår funktion Conversation Intelligence (CI). Det ger värdefulla insikter och förbättrar kvaliteten på kunddialogen – men det stäl...

    • 1 följare
    • 0 kommentarer
    • 0 röster
  • Hantera lagringsperiod för samtalsinspelningar

    Vem kan hantera lagringsperioden för samtalsinspelningar?  Användare med behörigheten telefonisystem kan justera lagringsperioden för inspelningar på både användare & svarsgrupper.  Konfigurera...

    • Uppdaterad
    • 1 följare
    • 0 kommentarer
    • 0 röster
  • Analytics Utforska

    Vem har åtkomst till analytics? Pro-användare eller Contact Center Agent i en organisation med växelpaketet Unlimited Pro-användare eller Contact Center Agent i en organisation med växelpakete...

    • Uppdaterad
    • 1 följare
    • 0 kommentarer
    • 0 röster
  • Analytics Rapporter

    Vem har åtkomst till analytics? Pro-användare eller Contact Center Agent i en organisation med växelpaketet Unlimited Pro-användare eller Contact Center Agent i en organisation med växelpakete...

    • Uppdaterad
    • 1 följare
    • 0 kommentarer
    • 0 röster
  • Conversation Intelligence FAQ

    Ja, samtalen spelas in, och om Conversation Intelligence är aktiverat kan du även lyssna på inspelningarna. Nej, Conversation Intelligence och Samtalsinspelning är separata funktioner med olika...

    • Uppdaterad
    • 1 följare
    • 0 kommentarer
    • 0 röster
  • Only 2.4

    Release notes 2.4 Uppdatering live: 2024-12-17 Plattformar: Alla Nyheter Nu eliminerar vi alla tänkbara ursäkter för att inte dokumentera i ett CRM! Summerade samtal kan nu automatiskt loggas...

    • Uppdaterad
    • 1 följare
    • 0 kommentarer
    • 0 röster
  • Radera användare

    Klicka på kugghjulet välj din organisation och expandera listan Användarkonton Radera en användare Gå till fliken Användarkonton och sedan till Användare. Sök fram användaren som ska tas bort. Kli...

    • Uppdaterad
    • 1 följare
    • 0 kommentarer
    • 0 röster
  • IVR (knappvalsmenyer) 101

    Vem har åtkomst till IVR:er? Alla användare med behörigheten telefonisystem kan se och redigera inställningarna. Hantera IVR-inställningarna För att gå in i IVR-inställningarna, klicka  -> din ...

    • Uppdaterad
    • 1 följare
    • 0 kommentarer
    • 0 röster
  • Notiser

    Öppna upp notiser Klicka kugghjulet välj personliga inställningar och expandera listan notiser. Ljud och enheter Det är här du skräddarsyr inställningarna för notis-ljud.  Ljud för när du tar e...

    • Uppdaterad
    • 1 följare
    • 0 kommentarer
    • 0 röster
  • Kalenderintegration med Microsoft Teams och Google Workspace

    Öppna aktivitetsstatus Klicka kugghjulet och välj personliga inställningar och expandera listan aktivitetsstatus. Aktivera kalenderintegrationen Klicka på plustecknet för att ansluta ditt Offi...

    • Uppdaterad
    • 1 följare
    • 0 kommentarer
    • 0 röster