IVR (knappvalsmenyer) 101

Dashmir Osmani
  • Uppdaterad

Vem har åtkomst till IVR:er?

  • Alla användare med behörigheten telefonisystem kan se och redigera inställningarna.

Hantera IVR-inställningarna

  • För att gå in i IVR-inställningarna, klicka SETTINGS_GEAR.svg -> din organisation -> PHONE_1.svg telefonisystem -> knappvalsmenyer

Grundläggande information om knappvalsmenyer (IVR)

Välkommen hit, vi sätter igång med det grundläggande.

Vad är en IVR? 

En knappvalsmeny eller IVR är en funktion i företagsväxlar som låter inringaren gör val via en förutbestämd meny så att de kan hamna på rätt avdelning direkt. Valen görs via knappsatsen i telefonen.

Inkluderat i ditt växelpaket

I växelpaketet din organisation har aktivt är knappvalsmenyer inkluderat, hur många det är beror på vilket paket ni använder. 

Växelpaket Svarsgrupper IVR Agenter Supervisors
Light 2 2 Obegränsat Obegränsat
Unlimited Obegränsat Obegränsat Obegränsat Obegränsat

I många fall är det mer kostnadseffektivt att uppgradera ert växelpaket (ACCOUNT) från Light till Unlimited istället för att köpa till ytterligare svarsgrupper och eller IVR-menyer

Köp, skapa ny eller redigera befintliga IVR-menyer

För att köpa till flera, skapa nya eller redigera IVR-menyer, följ guiden här.

Var denna artikel till hjälp?

0 av 0 tyckte detta var till hjälp

Har du fler frågor? Skicka en förfrågan

Kommentarer

0 kommentarer

Artikeln är stängd för kommentarer.